zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Atlas Wrocław. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 25
data dodania: poniedziałek 03 sierpień 2009
Galeria zdjęć dziewczyn "podprowadzających" do startu żużlowców na torze Stadionu Olimpijskiego we Wrocławiu.
2348 odsłon
2213 odsłon
1821 odsłon
3562 odsłon
1975 odsłon
2496 odsłon
1862 odsłon
1922 odsłon
4902 odsłon
5565 odsłon
4928 odsłon
3873 odsłon
8908 odsłon
4285 odsłon
4903 odsłon
pierwsza strona
poprzednia strona
 
1
2
ostatnia stronanastepna strona

Atlas Wrocław





losowe komentarze
kibice - Sparta Wrocław Słabe."Najleprzych".hahahahahahhah!!
Mateusz Kowalczyk SPOKO KOLEŚ=) ŻYCZE WSZYSTKIEGO NAJ, NAJ=)KIBOLKA Z ZIELONEJ GÓRY=) BUZIAM GORĄCO=)POZDRO=*
Edyta Różańska lubie zyc szybko
Dominika Łuszcz dziwny ma brzuch, chyba domi barrdzo schudla gwaltownie bo jest taki dziwny
08 Ten żużlowiec to powinien srtracić licencje,to co zrobił z Adrianem Gomulskim podczas meczu ,tłumacząc że to niejego wina.wystarczy obejżeć filmik.
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata - Anna Barańska Ślicznotki!!!!!!!!!
Marcin Stefański - Michael Ansley Michael pamiętasz jak graliśmy razem w bilarda w zakopanem. Albo jak ty mnie uczyłeś angielskiego a ja ciebie polskiego. Powiedziałeś że wr↓cisz do wisly, caly czas na to czekamy. Mam nadzieje że jeszcze kiedyś sie spotkamy i zagramy w bilarda.
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata LENA jest najpiękniejsza
Sylwia Łobos widać ci troszke cycka
Hans Andersen - Rafał Okoniewski - Tomasz Jędrzejak - Andreas Jonsson 'oprucz' hihhi lool ... dupoliz ^^
Sylwia Babula She is my size for ever
Edyta Różańska Spoczywaj w spokoju...
ludzie, którzy się cieszą, są nienormalni i daj boże żeby ich to nigdy nie spotkało, ani ich bliskich. Takim ludziom, a raczej nie ludziom, tylko wytworom ludzkim, trzeba szczerze współczuć i kierować na leczenie. Jak można być tak nie czułym, okrutnym????!!!!
Tomasz Gapiński - Jarosław Hampel Ja tak potrafię ale na przednim kole !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Jarosław Hampel Zgadzam się.Jarek
Bartosz Kurek Podobno Kurek nie ma żadnej dziewczyny, tak wynika z mojego źródła ! Pozdrawiam !
Agata Wiem o tym...
Ewelina Majcher śliczny uśmiech
Martin Sopko - Bartosz Kurek - Aleksander Januszkiewicz Ja sądzę że to zdjęcie jest super a Bartosz Kurek wyszet na nim pięknie!!
Anna Woźniakowska dobrze grasz oglądam każdy twój mecz
Katarzyna Skorupa - Agnieszka Bednarek - Joanna Frąckowiak CO JA BYM DAŁ ABY MIEC TAKA AGNIESZKE BEDNAREK ZA ZONE.JEST TAKA SŁODKA..POZDRAWIAM AGNIESIU TWOJ FANNNN
Daniel Pliński - Łukasz Kadziewicz - Dawid Murek I to mi sie podoba!
Sylwia Parys Sylwia i Julia wlacznie z Monika to sa naj naj wspanialsze dziewczyny na swiecie poniewaz ladnie spiewaja i niech ktos tu nie mowi ze Sylwia Parys to jest Bogini swiata bo to jest nie prawda tylko to jest falsz
Emil Sajfutdinow Popieram Darię Emil jest zawsze i wszędzie potrzebny i nie raz jeszcze będzie musiał nas ratować :-)
Kamil Chanas - Radosław Hyży a to zdjęcie co ma znaczyć??? ale mi sie podoba:)


Małgorzata Dydek szkoda mi jej było;(((
Sinan Cem Tanik Hehehe. Gość spoko gra. A przypomina mi piosenkarza grupy Godsmack - Sullyego Erne :D:D
Bartosz Kurek tak... nie wiedzą co tracą... widocznie pan prezes przedpelski probuje z pzpS zrobic pzpN czyli jeden wielki burdel ... życze powodzenia.
01 KKK - Jakies kompleksy widze ulomie
cheerleaders Włókniarz Częstochowa bez pszesady ale ta w czerwonym przebraniu morze pul na pul
Basia Gołąb do ppp - kazdy moze miec swoje zdannie i je prezentowac (o ile nie jest to obrazliwe dla innych) wiec pisze co mi sie podoba !!! i o kim mi sie podoba... Bo przeciez i tak nic nie zyskuje ani nie trace po wyrazeniu takiej lub innej opini...
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.