zdjęcia
menu
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
słowa kluczowe
informacje
Oglądasz właśnie zdjęcie Sylwia Ciurko, które to znajduje się w galerii Śląsk - Prokom. Jeżeli chcesz oglądać inne fotografie w tej galerii zdjęć wróć do niej i wybierz inne zdjęcia. Jeżeli interesuje Cię znalezienie podobnych zdjęć do obecnego Sylwia Ciurko, użyj wyszukiwarki zdjęć lub kliknij interesujące Cie "słowo kluczowe".
System reklamy Test
zdjęcia
statystyki

Sylwia Ciurko

Sylwia Ciurko

poprzednie
zdjęcie

następne
zdjęcie
to zdjęcie oglądano 5705 razy
data dodania : sobota 23 grudzień 2006

dodaj komentarz do zdjęcia Sylwia Ciurko
autor:

komentarze do zdjęcia Sylwia Ciurko
ilość do tej pory napisanych komentarzy: 11
gość
poniedziałek 15 styczeń 2007 19:44
POPIERAM!!! stroje sa do dupy, naprawde:/! jakieś jak skafandry czy nie wiem co, słysze podczas meczu wiele takich komantarzy. wiec to nie tylko moje zdanie! sa okropne. :/
zobacz komentarz
ChEeRlEaDeRkA ;)
czwartek 04 styczeń 2007 12:56
Wy SiE cHybA NiE ZnAcIe LuDzIe!!Te DzIeWcZyNy MaJą ŚwIeTnE SrOjE!!MoŻe NiE Za FaJnIe TaŃcZą, AlE To Da SiĘ NaPrAwIć.WeJdŹcIe SoBiE Na StRoNkĘ:www.youtube.com i WpIsZcIe "cheerleaders" NoI pOoGlĄdAjCiE SoBiE FiLmIkI To MoŻe WyMyŚlIcIe CoŚ NoWeGo!!PoZdRóFfkA;)::*:
zobacz komentarz
do gościa
środa 03 styczeń 2007 19:23
Jeśli uważasz,że poprzednie dziewczyny miały prezencję,a tym brakuje to pewnie jesteś gejem lub jedną z nich.
zobacz komentarz
JustyŚ
sobota 30 grudzień 2006 22:13
zgadzam sie ;) stroje poprzednich cheer's były lepsze, szczególnie te takie czarne z niebieskimi wstawkami ;) (te z tym 'dekoltem')
zobacz komentarz
gosc
sobota 30 grudzień 2006 20:46
wogle poprzednie dziewczyny byly super! mialy wszystko a przede wszystkim prezencje! pozdro dla nich
zobacz komentarz
lola
sobota 30 grudzień 2006 00:51
te stroje sa beznadziejne zgadzam sie. uwazam, ze poprzednie dziewczyny mialy lepsze ubrania
zobacz komentarz
JustyŚ
czwartek 28 grudzień 2006 16:28
te stroje... eeeeeeeee... dziewczyny wyglądają okropnie!!
zobacz komentarz
edzik
czwartek 28 grudzień 2006 10:32
zgadzam sie z Korkiem: stroje sa beznadziejne, te białe spodnie do niczego nie pasują. a co do zespołu: dziewczyny mogłybyście skupić się na swoim tańcu bo najlepszy to on nie jest! pozdrawiam
zobacz komentarz
gość
poniedziałek 25 grudzień 2006 19:33
Sylwia super ale stroje niestety do bani , jakby kalesony zalozyly...
zobacz komentarz
Ja :)
sobota 23 grudzień 2006 21:01
Moim zdaniem...stroje sa super. Rzecz gustu. Ale nie tylko mi sie podobaja nowe przebranka. Bylo super dziewczyny:)
zobacz komentarz
Korek
sobota 23 grudzień 2006 13:56
Moze sie i nie znam, ale te stroje szpeca te dziewczyny.
zobacz komentarz