zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Winiary Bakalland Kalisz - BKS Aluprof Bielsko-Biała. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 60
data dodania: czwartek 28 luty 2008
W 12 kolejce spotkań Ligi Siatkówki Kobiet Winiary Kalisz pokonały BKS Bielsko-Biała 3:2. Była to pierwsza strata punktów w tym sezonie drużyny z Bielska, która prowadzi w tabeli z dorobkiem 34 punktów. Drugie miejsce zajmuje zespół z Kalisza z dorobkiem 29 oczek.
18714 odsłon
14126 odsłon
12224 odsłon
13669 odsłon
11266 odsłon
14256 odsłon
17688 odsłon
9592 odsłon
10974 odsłon
59037 odsłon
18868 odsłon
10762 odsłon
13576 odsłon
12133 odsłon
9829 odsłon
pierwsza strona
poprzednia strona
 
1
234
ostatnia stronanastepna strona

Winiary Bakalland Kalisz - BKS Aluprof Bielsko-Biała





losowe komentarze
Lee Richardson - Jarosław Hampel Jarek jestes wielki
91 ojjj chyba bez make upu :D
Basia Gołąb powinna zaczac uzywac potoksu bo jej zmarszczki sie robia aha i jeszce tabletki na glowe to moze da sobie spokoj z tym "tancem" ale chyba i na to i na to juz zapozno.....
Krzysztof Ignaczak - Maciej Dobrowolski Ty chyba jakaś nie teges jesteś?a małpa to bardzo fajne zwierzątko!
Maciek to świetny zawodnik!tak samo dobry jak Falasca!jak nie czaisz o co mi chodzi,to się nie mądruj!pragnę cię poinformować,że w ubiegłym sezonie Dobrowol był jednym z najlepiej spisujących się rozgrywających w naszej lidze!
Ewelina Toborek Śliczna.. jak z Winiar..
Łukasz Kadziewicz każdy kibic chce poznać takiego Kadzia,porozmawiać z nim...nie tylko ty jedna!ja bym się wstydziła tak pisać,ale twój wybór.
Aha,poszukaj sobie chłopaka w realu,dobrze Ci radzę!życzę powodzenia!
A kadzia naprawdę zostaw w spokoju i zajmij się pięknem siatkówki,a nie siatkarzy.
Zresztą nie tylko ty,bo wy wszystkie urodofanki!
Helena Horka - Katarzyna Skowrońska Dolata - Yuliya Shelukhina 2 na 1 nie macie szans z Kasią!!!!!!!!
Jarosław Hampel Ale groźne spojrzenie-budzi respekt :P
Nicki Pedersen - Leigh Adams dżordan masz racje!!!!!!!!! NICKI PEDERSEN królem!!
Chris Holder LICZE ZE CHIS W TYM SEZONIE POKAZE SIE Z JAK NAJLEPSZEJ STRONY CO POKAZAL NAM W MECZU Z UNIA TARNOW TAK DALEJ CHRIS!!!
Agnieszka Trzcińska chyba fałdka na brzuchu
Polska - drużyna nasza drurzyna musi se tszymac razem musimy wygrywac rzeby nasza polska
byla znas zadowolona
Emil Sajfutdinow Tak,tak... na pewno jesteś jego dziewczyną, co?
Basia Gołąb juz ja kocham :****
cheerleaders KM Ostrów GODZILAAAAAAaaa....xD siostra Michaela.J po operacjach plastycznych xD
Bartłomiej Jaszka - Sławomir Szmal - Karol Bielecki bartek jest fajny
Michael Ansley michael is the best I miss you
Emil Sajfutdinow I Polonia znów w e-lidze szkoda tylko ze na ostatnim miejscu :/

Pozdro z Leszna :)
Andreas Jonsson adrenalinka jest super zycze szybkiego powrotu do zdrowia
kibice - Stal Rzeszów Można wiedzieć dlaczego powiesiliście szalik Sparty?????
Nicki Pedersen Ciulass!!!! ciulasss!! cham!!!!
Krzysztof Ulatowski krzysiu podaj do sebastiana on to wykończy po co się męczysz
Mariusz Wlazły ciacho a do tego najlepszy boskie ;];]
Ula Dziekan ale fajnaaa ... zazdroszcze jej chłopakowi :)
Monika Niedek krysti pewnie tak mowisz bo chcialbys taka laske jak ona
cheerleaders KM Ostrów one maja 13,14,15,16 lat!!
kibice - Polonia Bydgoszcz sory !pepe mistrz!!!
Morten Risager zabujałam się w nim
Emil Sajfutdinow Dzięki wam wszystkom za pozdro xD
Emil Sajfutdinow :P
Jest zajebisty !!!
Gabriela Wojtowicz to jest SIATKARKA roku
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.