zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Sajfutdinow. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki

Sajfutdinow

ilość zdjęć w galerii: 16
data dodania:
11475 odsłon
11173 odsłon
9487 odsłon
13195 odsłon
17977 odsłon
18397 odsłon
12129 odsłon
37419 odsłon
11934 odsłon
13168 odsłon
14208 odsłon
11383 odsłon
8986 odsłon
11342 odsłon
70050 odsłon
pierwsza strona
poprzednia strona
 
1
2
ostatnia stronanastepna strona

Sajfutdinow





losowe komentarze
Bielik nad Odrą Bielik nie jest orłem
Leo Beenhakker Leo dawaj wygramy z tobą mistrzostwa europy
Emil Sajfutdinow I kto tu prowokuje ? ^^
Mariola Zenik - Milena Rosner - Anna Barańska - Milena Sadurek no macie racja...Ania to cudko...marzenie kazdego z nas tu dowiedzajacych
Andreas Jonsson Andreas to pychotka mniam mniam cukiereczek :)
kibice - stadion - Lech Poznań Super obiekt
Marta Ziobrowska zajebioza!!!
Bartosz Kurek te zdj na blogu według mnie isą aby mieć o czym pisać ja osobiście to zignoruje ja w to nie wierze że to jest jego dziewczyna zdj jest jak idą za ręce no ok ale to mogłobyć ukartowane aby sensacje zrobić i zignorujcie to ludzie która normalna dziewczyna by pisala na takim forum jako dziewczyna Bartka typu "ja jestem jego dziewczyną" po co gdyby i nawet są razem to sie boi że ją zostawi, te zdj o niczym nie świadczą z kazdym można iść za rękę ja np mam kumpla z którym szłam pare razy za rękę i nie jesteśmy razem więc dla mnie te zdj nic kompetnie nie znaczą . pozdrawiam
kibice - Polonia Bydgoszcz Hej hej falubaz !!!
Sani Ibrahim - Aivaras Kiausas Sani Byl bardzo dobrym zawodnikiem
Chris Holder - Jason Crump raczej żałosne ^^
Marek Mróz Ale zwała ! <lol2> Ja też mam na imię Marek Mróz i mieszkam w Mogilnie 88-300.
06 Chyba temu pajacowi z PZPN, powinno sie oczy zasłonić, bo teraz to chyba kolo swiebodzkiego siedzi hehehe. JEBAĆ PZPN !!!!!
Marcel Gromadowski Ale on wielki... Ale jaki Słodki xD
kibice - GKS Katowice podajcie linka do jakiś piosenek o GieKSie.
Paulina Maj Niedługo Będziesz w reprezentacji numerem 1
Emil Sajfutdinow Dobra..widze ze kazda wie swoje.. i niech tak zostanie..=) Zycze Emilowi IMŚ..moze za pare lat.. Ale bedzie je mial na BANK!! a teraz lepiej niech jego reka wraca do formy..dobrze ze jest przerwa w polskiej lidze..bo cienko by bylo bez niego!
(P)OZdrO!!.. PAuliNKA MAsz RACJE=)
Mujo Tuljković - Paweł Kikowski no, ale mój ;-)
Andreas Jonsson Uuuu Ciasteczko!!!
Jarosław Hampel Jarek jestes moim fanem
Andreas Jonsson Ja do WTS widziałeś sibie siebie sam jesteś wstrętny!!!!!!!!!!
Zbigniew Marculewicz Zibi w akcji ;)*
Magda Choroszy lol..........ja nie moge
Tim Kisner Masz więcej zdjęć "euforii" Tima?
Reszta świetna, ujęcia niektorych rewelacyjne, jak zwykle zresztą :)
Piotr Protasiewicz Co w tym takiego dziwnego poszedl tam gdzie mu lepiej placilii tyle ja tez bym tak zrobil
Paulina Maj dwie piekne i utalentowane. To spojrzenie Paulinki jest powalające :)
Gabriela Wojtowicz wysoka,fajna dziewczyna z ambicjami.

ale za duża dla mnie ;p
mam zdjątko z Nią ;D Słodka jest
Richard Lambourne no mistrzowskie ujecie ! respekt!
Eleonora Dziękiewicz prześliczna
Paweł Siezieniewski - Igor Yudin
To prawda że oni są śliczni, ale w tym sportcie nie liczy się jak kto wygląda tylko jak ktoś gra o oni są w tym świetni.:D Moim zdaniem Igor jest bardzo podobny do Pawła:P Pozdro dla was chłopaki i grac tak dalej:*
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.