zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Michał Ruciak. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki

Michał Ruciak

ilość zdjęć w galerii: 6
data dodania:
13620 odsłon
8272 odsłon
8075 odsłon
13307 odsłon
16730 odsłon
10019 odsłon

Michał Ruciak





losowe komentarze
Grzegorz Zengota SSSSłłoooodki Niuniek..:*
Ryszard Czarnecki Ale Pijaczyna xD
Mariola Zenik - Milena Rosner - Anna Barańska - Milena Sadurek Najładniejsza jest Ania Barańska "Baranek"!!!;))

Potem nasza najlepsza libro Mariola "Brabie" Zenik"!!!
Emil Sajfutdinow Wszystkiego Naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj naj Duzo Milosci...To przede wszystkim!!!Niech Ci sie widzie ze Swoją Dzieczyna=)No i co ty tam se zazyczysz...Buziaczki=)
Roman Povazhny - Jarosław Hampel - Łukasz Romanek Dopiero odeszłeś a ja już czuję pustkę w mojej okolicy bardzo mi Ciebie brakuje:(:(
Katarzyna Gajgał Piękna Kasia, uwielbiam ten tajemniczy wyraz ślicznej buzi
Tomasz Gollob - Jarosław Hampel golopmyśli ze jest królem a to nieprawda bo jest nim GRZEGORZ WALASEK i drużyna FALUBAZU
Bartłomiej Jaszka Ślub cywilny wzięli w listopadzie, natomiast kościelny mają wziąć latem ;-)
Leigh Adams nicki to frajer
Bartosz Kurek Znacie go tylko z mediów dlatego wyluzujcie :)
A co do gry Bartka to jeżeli nadal będzie tak ciężko pracowal to za parę lat będzie najlepszym siatkarzem na swiecie :D pzdr
Damian Baliński ładnemu we wszystkim ładnie buziaki przesyła marta śrem

Euzebiusz Smolarek tu zdobyłem bramkę z portugalią
Patryk Czarnowski - Paweł Zagumny - Michał Bąkiewicz Patryk najlepszy!!! ;D ;D
cheerleaders KM Ostrów no no no ta pani ma racje,ostro poszła ale szczerze i prawdziwie!!!!!!brawo
Emil Sajfutdinow Nadzieja matką....wytrwałych:) Mi osobiście Emil bardzo sie podoba, ale wiem, że raczej nigdy zadna z nas z nim nie bedzie...:( i to jest smutne...ale zawsze mozna mieć fajnego kolege, z ktorym można pogadać :) i moze kiedys tak będzie. :) ja osobiście bardzo bym chciała mieć takiego kolegę... pozdrawiam wszystkie fanki :) WIĘC BĄDŹMY WYTRWALE !!! :)(ale sie rozpisałam:))
Karol Sramek - Mariusz Wlazły kocham Mariusza Wlazłego! Jest świetny w tym co robi i w tym jak wygląda;*
kocham go! Mam go na tapecie komórki;p
kibice - Włókniarz Częstochowa Czupkiiii!!!!!!
Jakub Błaszczykowski KUBA jest THE BEST wkoncu z moich stron
Maciej Janowski ciasteczko :D
Aaron Pettway - Goran Jagodnik goran jagodnik i pettwayy bliskom bloku
Emil Sajfutdinow - Marcin Jędrzejewski ah :D EMIlLEK :D:D
<3 moj i tylko moj ;]
Joanna Kaczor super fota,a to Asia.K GG???
Dominika Kur Tylko Śląsk - tylko Ona!!!
08 tez sie widze
Kronopol Zielona Góra slodki kevin ^^
Mariola Zenik jest obrona ;))) Brawo ;D
Hans Andersen - Greg Hancock HANS ANDERSEN WYPRZEDZ GREGA HACOCKA
Emil Saifutdinow Nie ;-) Po prostu nie Tobie mnie oceniać i nie będę się już kłócić o byle gówno!
A jeżeli ktoś uważa, że nie lubi Emila bo jest Rosjaninem ,to świadczy tylko o nim !
Cholerni rasiści !!
Alicja Kamińska hmmm. niezla ... z niej
Emil Sajfutdinow Nie wiem czy był, bo jak przyszłam to się okazało,że był na 15 a ja byłam o 18 ;/ Jak tak ci zależy na tej dzielnicy to napisz do Emila ( przez jego strone internetową :)
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.