zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Michał Bąkiewicz. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki

Michał Bąkiewicz

ilość zdjęć w galerii: 200
data dodania:
65417 odsłon
66695 odsłon
66355 odsłon
66611 odsłon
67367 odsłon
66780 odsłon
65910 odsłon
66177 odsłon
66977 odsłon
69038 odsłon
70359 odsłon
67199 odsłon
66604 odsłon
65969 odsłon
65522 odsłon
pierwsza strona
poprzednia strona
ostatnia stronanastepna strona

Michał Bąkiewicz





losowe komentarze
Nicki Pedersen - Leigh Adams Mój typ na DMP 2008r.
1.Unia Leszno
2.CKM Częstochowa
3.Unibax Toruń
SPADEK:Unia Tarnów
Nicki Pedersen - Leigh Adams Fajnie się zgapiało Natalia
cheerleaders KS Toruń ale piekne kobiety wiadomo z torunia
Emil Sajfutdinow - Marcin Jędrzejewski Emill ;* Ahhh ;)
Piotr Marciniak - Krzysztof Janczak MYśLę żE JEST TO ZDJęćIE MOJE 197CM ATAK 360 BLOK 320
Piotr Protasiewicz - Tomasz Jędrzejak uuu...ale ostra kraksa
Nicolai Klindt - Damian Romańczuk Damianku tak trzymac:D:D kiedy wyskoczymy na kole ;) buziaki
Natalia Bamber Świetna zawodniczka. piekna kobieta.
Janne Heikkinen to zdjęcie jest suuuuuuuuuuuuuuuuuuuupi
Ewelina Majcher zgodze się z tobą
01 To wstyd, że niektórzy kibice Śląska są rasistami. Wstyd koło was siedzieć jak posługujecie się tak prymitywną metodą oceny ludzi. Ludzie się dzielą na mądrych i głupich, a nie na czarnych i białych. Człowiek jest człowiekiem bez względu na kolor skóry. A może tak Imeh też wam przeszkadza? A Morgan N'Kathazo pozwolę sobie przypomnieć grał 10 lat temu w barwach Śląska Wrocław!
Grzegorz Walasek - Mariusz Węgrzyk tylko MARIUSZ WĘGRZYK I KMO
kibice - Lech Poznań widac za sa [Z]awiszascy (chyba) :P
Lukas Dryml - Leigh Adams Lukas Dryml jezdzi tera w ostrowie i to jest pocieszające!!!
Agata Masz talent trzeba Ci przyznać:)

Jednak to zdjęcie wygląda na podrasowane w Photoshopie ;p
Anna Werblińska najlepsza jak się na nią patrzy to buzia sama się śmieje. !
20 a.j fajny brzuszek jest hot
Anna Barańska Da mnie to numer 1 polskiej reprezentacji. Zwala z nog swoimi atakami i uroda.
Oliver Stević ojeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.... :( :( :(
Eleonora Dziękiewicz very sweet girl.......
Kasia Heider Haaaa:D Moj Kaś śliczny wymiata! Tak trzymać słonko:*
Karol Ząbik Karol jestem twoją fanką!!!!dlamnie jesteś najlepszym żużlowcem nawet jak nie jesteś w formie i przegrywasz ale Ty zawsze wygrywasz:D bo jesteś najlepszy:DWielki jesteś:*
ps:mam rybke którą nazwałam Twoim imieniem:D<lol>(wiem głupia jestem ale cóż "są dni są chwile są ludzie i debile" do których ja należe:P)
Piotr Protasiewicz wy wszyscy jestescie chorymi na umysle padalcami piotr jest zbyt inteligentny zeby przejmowac sie takimi glupimi komentarzami. nie znacie sie na rzeczy i zazdroscicie mu kasy oraz sukcesu stad te debilne komentarze. piotrus pamietaj ze jestes najlepszy i nikt ani nic tego nie zmieni
24 czy ona ma naprawdę czerwone oczy ?
Dagmara Trebenda nie przesadzaj, Dagmara jest fajna ;-)
Mariusz Wlazły .
kibice - Śląsk Wrocław - Lechia Gdańsk lechia wygrała
Anna Ziółkowska - Hans Andersen - Marek Cieślak Hans: Marek, ale ty jesteś cholernie pociagajacy facet..
Katarzyna Skowrońska Dolata kocham pania jesteś cudowna ,może kiedyś bedzie pani w sesji jak pani anna baranska,kady by chcial
Joanna Kaczor kocham ją:)
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.