zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Gwardia 16-30. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki

Gwardia 16-30

ilość zdjęć w galerii: 200
data dodania:
37078 odsłon
38459 odsłon
38543 odsłon
37551 odsłon
36603 odsłon
36047 odsłon
36338 odsłon
49621 odsłon
49188 odsłon
57843 odsłon
44427 odsłon
46012 odsłon
51497 odsłon
49784 odsłon
49475 odsłon

Gwardia 16-30





losowe komentarze
Bartosz Kurek Bartek jestem twoją fanka, bardzo lubię jak wszystko stawiasz na jedną kartę a ja lubię SIĘ uczyć od najlepszych. A moim zdaniem jesteś najlepszy. I życzę Ci wszystkiego najlepszego w życiu zawodowym jak w prywatnym w mojej wiosce gdzie mieszkam uważają ciebie z numer jeden na całym ŚWIECIE życzę POWODZENIA
Lena Dziękiewicz Ty potrafisz być waleczna i usmiehcnięta od ucha do ucha>Chciałabym miećTwoj autograf i podkoszulke z Twoim nr>Kalisz górą
Andreas Jonsson fajnie ze a.j dostal dzika karte zasluguje na to tylko szkoda ze hampel nie dostal gdyby nie ta kontuzja to napewno by sie utrzymal a tak to kasprzak bedzie jezdzil ciekawe czy sobie poradzi ale ja i tak wolalabym ogladac "malego"
Jakub Bednaruk - Daniel Pliński Daniel... oooo taak... Nie ma lepszego na boisku Jastrzębskiego xD Ani nigdzie indziej... ;))) Extra... :)
Andreas Jonsson i jego team A możesz podać dlaczego niby to dawn ,bo mi się wydaję,że już z jednym rozmawiam z tobą kretynie!
Odczep się od Andreasa!!!!!!!!!
Emil Sajfutdinow emil ladnie wyglada na tym zdjeciu
Daniel Pliński - Bartosz Janeczek - Igor Yudin pozdro dla Agusi spox popieram. LUBLIN tzryma kciuki za JSW!!!!!!!!
Mariusz Wlazły masz superowskie fotki i ty też jesteś super. pozdrowienia dla fanek Mariusza i wszystkich kibiców siatkówki:D
cheerleaders Włókniarz Częstochowa zdjecie bardzo fajne podoba mi sie ale ja mam pytanie do tej osoby co prowadzi ta stronke jezeli ty tanczysz to mogla bys do mnie napisac na gadu gadu 6641492 poniewaz mam kilka pytan
Andreas Jonsson Mam pytanko: AJ dostał dziką kartę na Grand Prix na sezon 2008 a wiadomo ,(Chyba,że coś się zmieniło w regulaminie),że zawodnicy z Grand Prix nie mogą startować w 1- wszej lidze, A Polonia(niestety) właśnie jest w pierwszej lidze wię o co tu chodzi?
Katarzyna Skowrońska Dolata Kaśka jestes najlepsza:-)
Polska - drużyna wasza drużyna wymiata
Katarzyna Skowrońska Dolata Poprostu najpiekniejsza kobieta swiata ;)) Kurde niektórzy to maja farta ;/ K.S ;***********************
Ania Trzcińska Ona jest IDEAŁEM. śLICZNA buzia, świetne ciało. i tak bez końca.......
Małgorzata Glinka Mogentale Błagam nieodchodz nasze panie sobie bez ciebie nieporadzą
Marcin Jędrzejewski siemka siopus tesknie za toba misku
08 To zdjecie jest na prwade SUPER. Gratuluje!
Michał Jurecki Jesteś BBoosskkii!!
25 Ehh to ja se sam wymyśliłem dziwolągu
Bartosz Janeczek - Aleksander Januszkiewicz - Paweł Papke a właśnie, cos cicho o nim, może dlatego, ze nawet w resovii nie gra w pierwszym składzie, a szkoda
Grzegorz Walasek grzesiu jest super ale ja wole iversena- o rany chyba sie zabujalam w pieknym nielsie i love you
Bogumiła Barańska - Zuzanna Efimienko - Marta Haładyn to jest Bogusia hahaha, heh siostra xD
Marta Haładyn - Anna Barańska pozdro dla ani swietnie gra w klubie ale i w reprezentacji tez
cheerleaders Atlas Wrocław ta po lewej wyglada jak DODA:)bardzo podobna:)
Paweł Siezieniewski - Igor Yudin igor jest poprostu super-najprzystojniejszy zawodnik jastrzebskiego węgla:)
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata - Anna Barańska najlepsze na swiecie
kibice - Włókniarz Częstochowa domowe przedszkole :-)
Tomasz Gollob - Rafał Okoniewski nie ma mordy to raz a dwa to jeden z lepszych polskich żużlowcow po 3 troche szacunku
Łukasz Kadziewicz Super mecz ;) Zwycięstwo bardzo cieszy ;) W takim razie mecze z Brazylią również są do wygrania ;) Trzymam kciuki w środę ;) Pozdrawiam ;)
Andrzej Niemczyk On jest lepszy niż Marco! Gdy coś nie wychodziło potrafił zmobilizować dziewczyny, a Marco chyba lubi konflikty:/
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.