zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Miss Polonia Wrocławia 2009. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 105
data dodania: czwartek 21 maj 2009
W Teatrze Polskim we Wrocławiu odbyła się finałowa gala wyborów Miss Polonia Ziemi Wrocławskiej 2009. Koronę Miss zdobyła 22 letnia Magdalena Bułat. Pierwszą wicemiss została Ilona Rożniecka a miano drugiej wicemiss przypadło Adriannie Sak.
4866 odsłon
7475 odsłon
5839 odsłon
5935 odsłon
7129 odsłon
4978 odsłon
6078 odsłon
5297 odsłon
7027 odsłon
5839 odsłon
5388 odsłon
7628 odsłon
7312 odsłon
6811 odsłon
6375 odsłon
pierwsza strona
poprzednia strona
ostatnia stronanastepna strona

Miss Polonia Wrocławia 2009





losowe komentarze
Rune Holta Rune jest świetny.. Trzymaj sie ciepło i życzę powodzenia w przyszłym sezonie.. Mam nadzieję, że zobaczymy sie jeszcze kiedyś!!! pozdowienia..
Eleonora Dziękiewicz Jezu,co za dziewczyna!!!
Izabela Bełcik Śliczna wystawa.Oby tak dalej
WKS Śląsk Wrocław nasze Serca biją za Śląsk !!!!
Bartłomiej Jaszka spoko, widzę ze na wielu kobietach zrobił wrażenie, bardzo duże jak na kraj o małym zainteresowaniu piłką ręczną... no chyba,że od dwóch tygodni sie w nim wszystkie kochacie?? a ja mam nadzieję,że zawojujesz jeszcze na arenie europejskiej i kiedyś zmierzysz się w Kielcach z Vive Targi i będę mogła ocenić, czy naprawdę jesteś tak przystojny jak w Tv. pozdrowienia dla narzeczonej:)
Edyta Różańska edezia co mam powiedziec bylas sloncem w deszczowy dzien bylas promieniem energi nawet jak bylo ci zle to my jestesmy slabej wiary dziecko ------------------------------nie tak mialo byc czuwaj nad nami
Zbigniew Bartman - Piotr Nowakowski - Paweł Woicki - Luis Diaz Poprawka między Woickim i Nowakowskim, sorki pomyliłam się. Każdemu się zdarza
Edyta Kamińska a gdzie usmiech ?
Mariusz Wlazły ach.. Mariuszek.. :* Ale on jest cudowny.. Najlepszy zawodnika <33333333
;*
Magda Choroszy co wy matko czym tu sie zaczwycac brzydota jak nic
Leigh Adams leigh bendzie misztrzem swiata
Bartosz Kurek To moje gg 11835025
Czekam:)
Piotr Protasiewicz Dzięki;)Pozdro
Alicja Kamińska Alu jesteś najpiękniejszą osobą na świecie! ile masz latek? podasz jakiś namiar? buzkai dla Ciebie :*
Bartosz Kurek dziewczyny, a skąd Wy w ogóle macie takie info? fotki, narzeczona??
Edyta Kamińska szacunek dla trenerki!
Bartosz Janeczek - Mariusz Wlazły zgadzam sie z dziewczynami.
Sylwia Ciurko sylwia ok
Maciej Janowski - Rafał Haj byłam wtedy;]
cheerleaders - Wisła Kraków wowwwwwww
Mariusz Jurasik Jesteś świetnym graczem, Marjusz.
:-))))))))))
Ewelina Majcher moje slońce*;
Sandra Kazanecka jesteś chyba popie***ny to najładniejsza dziewczyna z tych wszystkich cheerleaders jakie tu są! Sandruś byle tak dalej! :*
Bartosz Kurek No strasznie szkoda, że Plina nie jedzie..w złym momencie ta kontuzja ale dobrze że DC znał jego wartosc i chcial poczekac z ogloszeniem 14..ale no trudno mam nadzieję że Możdżon Patryk i Piotrek się spiszą..
radość ławki rezerwowych Śląska ciesze sie :-) w takich przypadkach najlepiej odswiezac CTRL + F5, przegladarka laduje wtedy wszystkie grafiki od nowa
Basia Gołąb co Ty nie powiesz? po 1. Z tego co wiem najmłodsza ma 19 lat, wiec jakie zejście ze sceny masz na myśli? po 2. To nie jest zespół dziewczynek tylko KOBIET. pozdr.
Damian Baliński - Robert Miśkowiak Bally: "Ej Misiek szukaj Darii!! Zawsze w ten sposob siedzi na trybunach!
Misiek; "Kurde nie widze jej! Mozesz dzisiaj byc spokojny:D "

P.S. Ze specjalna dedykacją dla Darunii :D :P
kibice - Włókniarz Częstochowa Nie wiem??
Michał Jurecki świetnie gra na swojej pozycji.
Zdobywa piękne bramki.
i łaaadny ;)
Pozdrawiam.
Jason Crump A ja ciebie niecierpie
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.