zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Lech Poznań - Zagłębie Lubin. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki
ilość zdjęć w galerii: 24
data dodania: sobota 01 marzec 2008
W 19 kolejce spotkań Orange Ekstraklasy Lech Poznań zremisował bezbramkowo z Zagłębiem Lubin.
9974 odsłon
12188 odsłon
11347 odsłon
8374 odsłon
16801 odsłon
7703 odsłon
9719 odsłon
8868 odsłon
11025 odsłon
6751 odsłon
6909 odsłon
7458 odsłon
7493 odsłon
6712 odsłon
7676 odsłon
pierwsza strona
poprzednia strona
 
1
2
ostatnia stronanastepna strona

Lech Poznań - Zagłębie Lubin





losowe komentarze
Rune Holta skromny, romantyczny ale zarazem zwariowany...
Dagmara Trebenda eeee, o wiele ładniejsza
Piotr Protasiewicz ludzie a co to was obcho ze piotr zmienil klub jak wy byscie mieli propozycje zmiany pracy to tez byscie poszli tam gdzie lepiej by placili!!! wiec dajcie spokoj!!
Niels Kristian Iversen a te okulary to chyba gorzej nie moze byc......;)
cheerleaders Stal Gorzów mniam :)
Michał Szczepaniak - Hans Andersen Hmm nie bezmózga tylko bez mógu !
O M G dzieciaku czy ty chociaz podstawowke skonczyles ?
kibice - Polska - reprezentacja Polski w piłkę ręczną Boscy są, ale maja takiego pecha...
ps! jak tam można. Trzy raz komuś sędziować mecz i jeszcze co chwile jakiś "faul w ataku"..żal mi tych Norwegów!!!Pssss;/
Katarzyna Gajgał KASIEŃKO Z WIELKIM WDZIĘKIEM I ELEGANCJĄ SKŁADASZ SIĘ DO ATAKU W TOBIE JEST NIESAMOWITA SIŁA JESTEŚ NAJWSPANIALSZA PANIENECZKA-SIATKARECZKA W ŚWIECIE
kibice - Śląsk Wrocław - zadyma Lubin moim miastem
Zaglebie moim zyciem
WIELKIE ZAGŁĘBIE LUBIN !!!!
Robert Miśkowiak i jego team misek jeszcze dogonisz innych i wygrasz jeszcze kedys mistrzostwa
Piotr Gruszka - Krzysztof Ignaczak Nad czym się zastanawiacie.
Sylwia Dolna Wonderful girl!! the best
Jason Crump To najlepszy żużlowiec na świecie !! trzymam za ciebie kciuki !!
Krystian Klecha lol
Anna Barańska - Katarzyna Gajgał Ania Baranska jest przepiekna kobieta najpiekniejsza siatkarka
cheerleaders Śląsk Wrocław e tam, więcej jest dla wybranych ;) czyli dla mnie :D

a reszta musi czekać z niecierpliwością większą do następnego spotkania ;-)
cheerleaders Gwardia Wrocław takkk, zazdroscimy dziewczynom ze majac 20 lat moga skakac z pomponami
Hans Andersen - Tomasz Lorek ten lorek jest calkiem całkiem nawet fajne z niego ciacho!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kjastas Poudzuks chociasz jestes ładny to i TAK jestem na ciebie strasznie zła ponieważ odszedłesz od naszej dróżyny
kibice - Unia Leszno Naszym kluben unia jest kazdy dobrze o tym wie ze NAJGORSZA w Polsce jest unia leszno nasz ks
Anna Barańska po prostu PIEKNA
Elżbieta Skowrońska Widoczna na zdjęciu atakująca Gedanii to Natalia Nuszel...
Fredrik Lindgren on nawet gdy po zewnętrznej jedzie to gdy mu w oczy żużel sypie to zamyka oczy i jedzie dalej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
cheerleaders KM Ostrów fajnie opalona ale buzie ma nieladna ogolem NIE ladna !!!!!
Roman Povazhny - Jarosław Hampel - Łukasz Romanek Wszyscy bardzo przyeżyli tragiczną śmierc Łukasza Romanka. Nieumiemy sie jeszcze z tym pogodzic ze juz go z nami nie ma ;( To był bardzo dobry chłopak. Ja też sie jeszcze nie umiem pogodzic ze nie ma go i że odszedł na zawsze ;(;( Niech spoczywa w spoko ;( :*
Bartosz Kurek Powiem tylko jedno głupie gówniary znajdzie sobie inne hobby bo widze ze nie "miłośc" do siatkówki was sciaga na mecze tylko do siatkarzy...żal PL po prostu.... Co was obchodzi ich prywatne życie jakim prawem sie wcinacie w ich prywatne sprawy ???? Wszystkie gówniary wyjazd na koncert justina bibera bo tylko tam sie nadajecie mozecie a na mecze niech jezdza prawdziwi kibice anie rozwrzeszczany małolaty:)!!!!!!!!!!!!! SKRA jest wspaniala jako druzyna a nie tylko jako BARTOSZ KUREK !!!!!
upadek - Greg Hancock - Krzysztof Kasprzak b lubie UNIE LESZNO ale nie znosze Kasprzakow
Troy Batchelor Ja go kochamm:*
Deng Gai Piękne
Marcin Możdżonek - Ivan Marquez Ale on ma dużo siły do skakania
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.