zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Jan Staechmann. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki

Jan Staechmann

ilość zdjęć w galerii: 2
data dodania:
9438 odsłon
3999 odsłon

Jan Staechmann





losowe komentarze
Madga Choroszy Tak zaplątać się w te włoski BRAWO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mariusz Wlazły Ty Mariuszku...ty jesteś najładniejszym siatkarzem...Koffamy cię wszyscy...Buśkiiiii dla cibie::*:szkoda ze nie mozesz tylko przeczytac tych komentarzy:&::*:
Emil Sajfutdinow Ej Pchła nie rzucaj się za bardzo. i tak twoja sparta spadnie z tabeli, a nie Tarnów. Jedynie Crump i Jędrzejak umieją powalczyć. Brawo dla Hougharta za komplet punktów w tym meczu. a propo obrączki to jest na lewej ręce a jak już to powinna być na prawej!!! Teraz info dla Miłosza: Na GP siedziałam w tym sektorze co Ultrasi na meczach ligowych. NA meczu z Unibaxem fajne flagi rozdawaliście :) i ten tort też fajny pomysł. Ogólnie fajna oprawa te dymy też fajne... :) no to na tyle pozdrawiam
Magda Choroszy Potwierdzam. Zwłaszcza majteczki wcinające się w ... .
Sylwia Łobos blady chudy szkielet......tragiczne zdjecie . moze to przez ta czern i golf ?
Bartosz Kurek siema
Wpadnij na reprezentacja.net lub bartoszkurek.fora.pl
Wytwórnia Filmów Fabularnych śliczne...
cheerleaders KM Ostrów Ta 4 w samym srodku to ideał! PO prostu cudowna! Ale wszystko są śliczne! Ile ma latek?:PP
Ewelina Majcher OMg
Michał Szczepaniak - Piotr Dym - Tomasz Bajerski - Tomasz Chrzanowski Jestem fanką polskich i zagranicznych żużlowców !! Pozdrawiam!!!
Andreas Jonsson macie racje dziewczyny z a.j jest niezly przystojniak widzialam go jak bylam na meczu czestochowa kontra bydgoszcz widzialam go w parkingu przed meczem byl fajnie ubrany i mial fajna fryzure
Katarzyna Skowrońska Dolata czesc katarzyno
Sylwia Łobos NA CUDEJKA
Edyta Kamińska co do tanczenia to mysle, ze nie bylo to zalezne od dziewczyn tylko od organizatorow ile musza tanczyc! Rozpoczecie i uklady naprawde klasa! Bylo na co popatrzec! Byle tak dalej!
Paulina Maj Jestem twoją fanką ale mam 10 lat
Aleksandar Dimitrovski - Steve Thomas - Glen Elliott ALEKSANDAR IS THE BEST!!!!!
Mateusz Szostek to jest moj ziom i bedzie naijepsz bylem kilka razy w parku maszyn to ten caly lampart to taka beksa jak mu cos nie wyjdzie to beczy hihihihhihihihihihihia mlody to twardziel
Daria Bojkowska Boska
cheerleaders Unia Tarnów fuj, z tym stanikiem beznadziejnie
Henrik Moller o boze okropny
Mariusz Wlazły doma, odwal się od sportowców a szczególnie od mariusza wlazłego. paola
Dawan Robinson - Kris Clarkson WE WANT ENGLİSH CAUSE I DONT UNDERSTAND THAT THİNGS
I AM FROM TURKEY
Kronopol Zielona Góra Niels przystojniaczek Iversen ;p
Adam Kajoch jesteś lepszy i szybszy niż Kubica.............
Emil Sajfutdinow oo :P a kiedy ma bo neistety nie mam takiej info ..
Basia Gołąb bardzo ładnie wyglądasz basiu
Ewelina Majcher Eweinka jestes świetna!!!
Emil Sajfutdinow i raczej boisz sie tych pytan hehe :P:P
Mariusz Wlazły widzę,że mało obcykana jesteś.czytałam bardzo dużo wywiadów z Nim i mówił w niejednym,że ma domek na wsi!oczywiście zapewne mieszka w Bełchatowie,ale pewnie jak ma grać,żeby blisko miał do klubu!wiem jeszcze,że ma kota!też to mówił.
nie interesuję się żeńską siatkówką.
a!Mariusz to nie żaden Twój siatkarz!ani mój,ani Twój,ani niczyj inny!nie jest niczyją własnością!a kibicuje się całej drużynie,nie tylko jednemu zawodnikowi!

sam Mariusz mówił,że bardzo dobrze mu się odpoczywa na wsi w TYM DOMKU!
a od ludzi ze wsi wara!bo gdyby nie rolnicy i krówki to nie miałabyś codziennie świeżych bułeczek i masełka!
ja tam swoje wiem!
aha!w tamtym roku pomimo mojej choroby kręgosłupa miałam 5 z wfu,za wierne kibicowanie Siatkarzom,Skrze i Milanowi,za wielkie zainteresowanie sportem.Siatkówka jest moją miłością.największą.niektórzy mi mówią,że nie jest to normalne:)o siatkówce mogę nawijać godzinami.
źle mnie zrozumiałaś.ja też kocham siatkarzy,ale miłością kibica do siatkarza,a wiele dziewczyn tutaj kocha ich miłością dziewczyny do chłopaka!

Mariusz jest świetnym zawodnikiem i drażni mnie jak ktoś pisze,że gwiazdorzy.bardzo lubię Go za pewne wypowieszi,za które wiele osób nie lubi Mariusza!ostatnio ma wielu przeciwników,co mnie denerwuje!bo jak nie miał problemów zdrowotnych to każdy Go uwielbiał,a teraz wiele osób się od Niego odwróciło.to nie fair!ale z kibicami jest jak z przyjaciółmi-prawdziwych poznaje się w biedzie
Ewelina Majcher jest bardz ladna i ma super stroj na wystep poprostu czad
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.