zdjęcia
menu
subskrypcja
słowa kluczowe
Informacje
Jesteś w kategorii gdzie znajdują się zdjęcia w tematyce Dialog. Poruszanie się po stronie jest bardzo proste. Najpierw wybieramy główną kategorię a następnie konkretną galerie zdjęć lub interesujące nas fotografie. Na pewno każdy znajdzie tu coś dla siebie.
System reklamy Test
statystyki

Dialog

ilość zdjęć w galerii: 84
data dodania:
4213 odsłon
4174 odsłon
4046 odsłon
4572 odsłon
3975 odsłon
3935 odsłon
4388 odsłon
3678 odsłon
3855 odsłon
3518 odsłon
3403 odsłon
3685 odsłon
4218 odsłon
3675 odsłon
4281 odsłon
pierwsza strona
poprzednia strona
ostatnia stronanastepna strona

Dialog





losowe komentarze
Milena Sadurek A ta Dziołszka mieszka chyba na Katosach...:)
cheerleaders KM Ostrów Agnieszka
Jarosław Hampel - Tomasz Gapiński Hampel kocham go
Anna Werblińska - Joanna Kaczor - Agnieszka Bednarek Ania śliczna dziewczyna dzieki niej az chce sie ogladac siatkowke cudowna kobieta
kibice - Polonia Bydgoszcz NO i co stego!!! I myślisz że,się przejmuję NA pewno NIE!!!!! ATLAS!!!!
Bartosz Kurek Nie podpisuj się moim inieniem ha ha ha ,bo wiem ,że to ty
Piotr Protasiewicz - Andreas Jonsson - Sebastian Ułamek - Robert Kościecha - Mateusz Szczepaniak jeszcze sie tam seba pcha na chama
14 Heh cały śląsk darmowe flagi dla piknikow jako zdobycze chuligNSKIE :)
Sylwia Ciurko Bardzo fajnie ze już jest:) uwazaj na nozke!! Buźka
Emil Sajfutdinow Fajnie się kłócicie czy to warto????
Cyprian Szymko - kibice - Wybrzeże Gdańsk Ten rider przeprasza swoich za porażke ?
Dominika Łuszcz co ona tu robi ???? jest beznadziejna!!! sztuczne sa te laski
Daniel Pliński - Bartosz Janeczek - Igor Yudin Przeciez to sa tylko komenty! Powinien sie cieszyc ze wszystkie go tak uwielbiamy!!! ;)
Iwona Lewandowska pozdrowienia dla pani Iwonki - grópa PULS
Dagmara Trebenda Mandaryna???
Filip Dylewicz - Damien Argrett co ty wsadzić nie umiesz
Andreas Jonsson Ciekawe czy go spotkam och tak bym chciała a o ,której będzie w Bydgoszczy
Łukasz Kadziewicz - Karol Sramek no fajne zdjęcia ale...ludzie opanujcie się!!! Łukasz ma żonę!!! I tak NIGDY z nim nie będziecie!!!
Można byc fanką ale nie partnerką... :(
Tak to jest i będzie...
Nie chcę nikomu dokuczac ale odpuśccie sobie...
Też jestem fanką ale nie liczę na nic i ne robię sobie nadziei której NIE MA... :(
Pozdrawiam wszystkich gorąco!!!
Nauczycie się życ z innymi mężczyzznami :)
Emil Sajfutdinow No to zakład że sie nie dowie a raczej robi wielką różnice smarku...
Sam wyglądam jak shrek hahahaha widać że lubisz bajeczki oglądać hahahahahahaha ty kumpel gonza i Gonzo jesteście jedną osobą zatem nie wysilaj sie......................
Alan Marcinkowski Kocham, kocham, kocham X_X <3
Eleonora Dziękiewicz - Katarzyna Skowrońska Dolata boskie ;DDD
Marcin Możdżonek - Marcel Gromadowski - Zbigniew Bartman Kocham Cię Marcin . Dawaj z siebie wszystko na tych meczach. Kocham Cię
Marta Haładyn PIEKNA ROZGRZEWKA
26 doping byl caly czas np: "gornik ku..sie ostatni rok w ekstraklasie" ile razy musiales to slyszec :)
Nicki Pedersen - Leigh Adams Obywatel Gdyni ile ty masz qrwa lat żeby mnie nazywać dzieckiem ???!!! Masz problem to wyslocz
Asia Kubica ładniutka
Izabela Żebrowska - Bogumiła Barańska wcale takich wielkich dłoni to nie ma...... ja uważam ze jest bardzo kobieca..
Eleonora Dziękiewicz - Anna Barańska - Milena Sadurek Dla nich oglądam mecze siatkówki:)
Andreas Jonsson i jego team adams mistrzem żal !!!
Emil Sajfutdinow Do justynaBDG : Gadałaś z nim ? I co pytałaś czy ma dziewczyne ? I co powiedzial ? ;P A tak wogóle to ile macie lat ? ; ) Pozdroo ; *
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
fotografia ślubna Wrocław
baza sportowców
nowe komentarze
Basia Gołąb Chcialbym aby dla mnie zatańczyła :)
Basia Gołąb Ślicznotka i te piersi mmmmmmmmmm
Anna Barańska aniu jesteś śliczna laseczka koham cię
upadek - Rune Holta - Wieslaw Jagus jagguś to mój tata
Sofia Gonzalez - Iuliia Gnydiuk Jestem bardzo dumna z moiej siiostrzenicy Magda Luxemburg
Tomasz Kosztowniak Solo nic się nie zmieniłeś od czasów gdy na szkolnym boisku grałeś z chłopakami.... ksywa też ta sama ,jeszcze z podwórka heh...
Tomasz Tłuczyński nkt mi go nie zabierze to moje ciach i koniec całuski dla tomka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kibice - Stal Rzeszów Uwaga bo wygracie resoviańskie mieczaki!!
stal stary polski klub
potęzny i wspaniały
bialo-niebieskie barwy ma
a w herbie jest ptak biały
i chociaz klub ten stary jest
kazdy mu wierny jest, każdy mu wierny jest!!
płoną stadiony, płynie krew
STal już tam jest!
stal już tam jest!
Z,Z,ZK<ZKS, Stal!!!:*
Michał Ruciak Rucek! Najlepszy jest! :) i ma słodkiego synka! <3
kibice - Stal Rzeszów resovia grać nie umie, tylko cwaniakują.. stal rządzi!!! ;];]

KOCHAM
kibice - Stal Rzeszów STAL I TYLKO STAL I TYLKO STAL RZĄDZII IRZĄDZIĆ BĘDZIE I WYGRYWAĆ
kibice - Stal Rzeszów Stal to bogowie... kocham ich, a resovia szkoda gadać, tylko w gebie mocni,,, taa taka prawda....
pozdro dla kibiców stali ::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:
Bartosz Kurek 'hiehie'- uwierz nie uciskają go te ochraniacze :P wiem coś na ten temat
+ oj jest eXtra ;*
Bartosz Kurek ale na jakim zdjęciu???
samotność Bardzo mi się podoba to zdjęcie. Najlepiej oddaje istotę samotności. Gratuluję wrażliwości i talentu.