zdjęcia
menu
wyszukaj zdjęcia
proszę używać polskich znaków
słowa kluczowe
informacje
Oglądasz właśnie zdjęcie Bartosz Kurek, które to znajduje się w galerii EnergiaPro Gwardia Wrocław - Mostostal Kędzierzyn-Koźle. Jeżeli chcesz oglądać inne fotografie w tej galerii zdjęć wróć do niej i wybierz inne zdjęcia. Jeżeli interesuje Cię znalezienie podobnych zdjęć do obecnego Bartosz Kurek, użyj wyszukiwarki zdjęć lub kliknij interesujące Cie "słowo kluczowe".
System reklamy Test
zdjęcia
statystyki

Bartosz Kurek

Bartosz Kurek

poprzednie
zdjęcie

następne
zdjęcie
to zdjęcie oglądano 125201 razy
data dodania : czwartek 01 marzec 2007

dodaj komentarz do zdjęcia Bartosz Kurek
autor:

komentarze do zdjęcia Bartosz Kurek
ilość do tej pory napisanych komentarzy: 627
siema
czwartek 26 sierpień 2010 09:08
ja pare dni temmu znalazłam ten blog również widziałam te foty trzymanie sie za rączkę ja w to nie wierze że to że oni chodzą a tymabrdziej ze ta dziewczyna BK zna go od miesiąca
zobacz komentarz
Justa662
czwartek 26 sierpień 2010 08:12
do Dziewczyny Bartka
Jak możesz nam udowodnić że jesteś jego dziewczyną?????
zobacz komentarz
:)
czwartek 26 sierpień 2010 08:06
Ejjjj Natalia serio, serio nie ma to co to za dziewczyna z nim na fotach siostra hehe :)??? Do dziewczyny BK ja tam Cię nie obrażam, jeśli nią jesteś choć wątpie :) to życzę Ci szczęścia, tylko nie wypisuj ,że z nikm więcej nie będzie bo to młody facet i takich jak Ty może mieć na pęczki :) Pozdro dla wszystkich normalnych kibiców SIATKÓWKI :)
zobacz komentarz
Dziewczyna BK ;]
środa 25 sierpień 2010 22:37
Mogłybyście mnie nie obrażać??
zobacz komentarz
+
środa 25 sierpień 2010 22:36
Do kumpeli Bartka
Ta dziewczyna Bartka to 15 lat miała 20 lat temu...Wejdźcie na stronke podaną przez Lole.Ale uprzedzam jesli ktos nie lubi horrorów to lepiej niech nie ogląda...A swoja droga najlepsze ciacho według mnie to Michał Kubiak!:) Zazdroszcze jego dziewczynie ale ona to chociaż laska...
zobacz komentarz
As
środa 25 sierpień 2010 22:34
ej to prawda
bo ja widziałam zdjęcie jak oni idą za ręce
zobacz komentarz
Dziewczyna BK ;]
środa 25 sierpień 2010 22:01
To jestem ja, znamy się od miesiąca ;]
zobacz komentarz
Asia
środa 25 sierpień 2010 21:57
Natalia czy to prawda co ty piszesz ?
zobacz komentarz
Natalia
środa 25 sierpień 2010 21:56
I tak przy okazji... Nie piszcie ciągle, że Go kochacie. Wy i tak Go nie znacie i raczej nie poznacie. Znajdźcie sobie jakiegoś rówieśnika-ja Wam dobrze radzę...
zobacz komentarz
Natalia
środa 25 sierpień 2010 21:52
Znam się z Bartkiem od kilku ładnych lat... I Uwieżcie On nie ma żadnej dziewczyny! A tej laski to mi żal, że wypisuje takie rzeczy...
Ale każdy przecież może mieć bujną wyobraźnię:-D
Pozdrawiam
zobacz komentarz
KOLO
środa 25 sierpień 2010 21:33
DO OLKI odczep się od FARTU KIELCE
zobacz komentarz
lola
środa 25 sierpień 2010 21:28
Dziewczyny jeśli chcecie się pośmiać to zobaczcie dziewczynę Kurka : bartosz-kurek-kuras.blog.onet.pl/2,ID413339950,SL413353417,index.html

MASAKRA!!!
zobacz komentarz
Justa662
środa 25 sierpień 2010 20:27
ps.Dziewczyna Bartka Kurka
No i gdzie jest to zdjęcie lub dowód????
POZDRAWIAM cię;)!!!!!
zobacz komentarz
siema
środa 25 sierpień 2010 19:51
no ok 22 ;] uznajmy że jesteś tą dziewczyną Bartkka, ile się znacie??
zobacz komentarz
Dziewczyna Bartka Kurka ;]
środa 25 sierpień 2010 19:07
Tak mam na imię Anka, oto zdjęcia jego ze mną i nie mam 15 lat tylko 22 tak jak on ;]
zobacz komentarz
SIEMA
środa 25 sierpień 2010 18:57
ta laska Bartka niby 15 latka no wedlug mnie co taka dziewczyna moze wiedziec co to miłosc ona moze byc z nim jedynie dla sławy ,,, którra znas go nie kocha?? no własnie ale Bartkowi życzę jak najlepiej szczęścia w zyciu i świeetlanej kariery ,pozdrawiam
zobacz komentarz
:)
środa 25 sierpień 2010 14:35
Tak a ja czytałam, że 23.08 był na meczu kosza w Katowicach z Bartmanem i brunetkami :) Ooooooo jak mi przykro :)
zobacz komentarz
Justa662
środa 25 sierpień 2010 13:18
ps.Do dziewczyny Bartka Kurka
Masz jakiś dowód że ty jesteś jego dziewczyną(zdjęcie)czy coś ????????
Wszyscy mówią ze masz na imię Ania czy to prawda???
Pozdraiwma:)Ciebie
zobacz komentarz
Blanka
środa 25 sierpień 2010 11:37
Bartek ma dziewczynę to prawda widziałam ją w Bydgoszczy ale nic specialnego.Nie wiem czym ona mu mogła zaimponować inteligencją nie grzeszyła urodą tez nie za bardzo i myśli ze błyszczy myśli że jest większą gwiazda niż sam Bartek.
Do dziewczyny Bartka Kurka
Twoje wypowiedzi świadczą tylko o tym że boisz się że Bartek Cię zostawi bo masz świadomość że jest wiele fajniejszych dziewczyn które mogłyby sie spodobać Bartkowi.

Pozdrawiam:)
zobacz komentarz
Kkatee
środa 25 sierpień 2010 11:34
leje jak czytam te komentarze.. ale piszcie dalej, przynajmniej można się pośmiać z ludzkiej głupoty ;)
Mam nadzieję, że Bartek albo zwija się ze śmiechu albo jest mu was żal.
Niech sobie ma 15-latkę, 13-latkę, a nawet 30-latkę jeśli chce. Jego dziewczyna i jego życie, jego szczęście lub jego ewentualny problem.
Nie wiem czy komentarze pisze rzeczywiście jego dziewczyna, ale szczerze mówiąc nie zdziwiłabym się, bo będąc na jej miejscu chyba też bym coś napisała ;) Pozdrawiam ;P
zobacz komentarz
mądra
środa 25 sierpień 2010 11:22
do Dziewczyny Bartka Kurka
Boze jak ty sie dziecko podniecasz ze jestes dziewczyna Bartka sluchaj zejdz na ziemie bo ty nie pierwsza i nie ostatnia no chyba ze zajdziesz w ciaze:D:D:D:D a przepraszam jasnowidzem jestes moze bo zakladasz gory ze nie bedzie z nikim innym tylko z toba:D wiesz co t ojest zalosne i totalna dziecinada:D moze pobawimy sie razem kredkami:D?widzialam cie w bydgoszczy i to jak patrzylas na dziewczyny z taka pogarda ze bartek jest tylko twoj. wiesz co taka mala rada dla ciebie na nastepny mecz popros zeby ci wstawili tron na srodku boiska nalepiej zebys mialas oko na swojego bartusia:D pozdrowienia
zobacz komentarz
Justa662
środa 25 sierpień 2010 09:37
ps.Dziewczyna Bartka Kurka
Myślisz że my jesteśmy tacy głupi???Żeby ci uwierzyć że jesteś jego dziewczyną hahahah grubo się mylisz
zobacz komentarz
;P
środa 25 sierpień 2010 09:12
gdyby miał tą laskę paparazzi wkońcu wychwycili tą jego "laske" a jak narazie nic nie ma ,
zobacz komentarz
SIEMA
środa 25 sierpień 2010 09:07
również podziwiam Bartka Kurka mój idol jest bardzo przystojny ogormny talent potęcjał , ale żaden zawodnik nie cieszy się tak ze zdobytego punktu tak jak on ;D, co do rzekomej dziewczyny Barta , która normalna dziewczyna wchodziłaby na takie fora i pisała "on jest mój"haha jeden wielki fałsz tymbardziej że byłam na 2 takich forach na jednym jest jakaś Iza K później Anka ja się interesuje Bartkiem pod względem gry ale czytajac z nim wywiad lubi dziewczyny rude i w swoim wieku ewentualnie troche młodsze no ale nie 7 lat a tymbardziej taka 15 latka bedzie z nim dlatego ze jest sławny i jest rozpoznawalny...co ona może wiedzieć o takim uczuciu lecz to jego życie . 29.08 kończy 22 lata jest powazny jak na swój wiek i strasznie skromnym człowiekiem ...
zobacz komentarz
:)
środa 25 sierpień 2010 07:40
Do dziewczyna Bartka Kurka daj se dziewczyno siana :) śmieszą mnie niezmiernie takie komentarze, ubaw po pachy:) Już się chyba cała rodzina łącznie z Kurkiem przewinęła w tych komentarzach :) hehehehe:)
zobacz komentarz
Dziewczyna Bartka Kurka ;]
środa 25 sierpień 2010 00:20
Hej dziewczyny miło mi, że podoba wam się mój chłopak, ale on nie będzie z żadną z was, przykro mi. Pozdrawiam
zobacz komentarz
Daria
wtorek 24 sierpień 2010 23:34
Dziewczyny moze to Bartek pozwolil napisac swojej kumpeli nie warzne... Ale czy on ma was sie pytac o pozwolenie czy mzoe byc z dziewczyna 7 lat mlodsza moze rodzice jej pozwalaja bo Bartek jest raczej rosadny nie wazne wy dajcie zyc temu czlowiekowi nie zapomnijcie ze on tez ma prawo do wlasnego zycia.
zobacz komentarz
Natka
wtorek 24 sierpień 2010 22:40
To jest chore, żeby 22latek wiązał się z 15latką. Przecież co ona może wiedzieć o życiu, ciekawe czy rodzice mają świadomość z kim ona chodzi.
zobacz komentarz
Marta
wtorek 24 sierpień 2010 21:56
ja tam się bardzo ciesze że Bartek ma dziewczyne. (jeśli to wgl prawda)
jest świetny i super że układa sobie życie.!

PS. Uwielbiam Go.! (; ;
zobacz komentarz
Justa662
wtorek 24 sierpień 2010 19:52
Ta dziewczyna Bartka ma 15 lat a jak na na imie i na nazwisko???
zobacz komentarz
fanka
wtorek 24 sierpień 2010 19:18
do gość : owszem ale gra tez na ataku jesli musi ;]
zobacz komentarz
gość
wtorek 24 sierpień 2010 18:54
Do fanki: Kurek gra na przyjęciu.
zobacz komentarz
zyzka
wtorek 24 sierpień 2010 18:51
O nic mi nie chodzi ale 15 lat
zobacz komentarz
lol
wtorek 24 sierpień 2010 15:37
Ta która przesyłała mu całusy w Bydgoszczy nie miała więcej niż 15 z nią była chyba kumpela Bartka a ta na 13 wyglądała ,zachowywała się jak gwiazda ta blondyna farbowana niby Ania patrzyła na dziewczyny stojące obok z taką litością jakby już żoną jego była ,nie za ładna ,nie wiem czym mu mogła zaimponować bo inteligencja od niej nie biło.po części się zgadzam z ... Zastanawia mnie jedno rodzice pozwalają 15-latce latac po polsce za chłopakiem o 7 lat starszym.
zobacz komentarz
;]
wtorek 24 sierpień 2010 14:23
Bartuś gustuje prawdopodobnie w rudych dziewczynach xDD
zobacz komentarz
:)
wtorek 24 sierpień 2010 11:12
img375.imageshack.usimg375/133img7089a.jpg macie biedne dziewxzyny :)
zobacz komentarz
haha
wtorek 24 sierpień 2010 00:03
kumpelabartka: to daj adres do zdjęcia
zobacz komentarz
fanka
poniedziałek 23 sierpień 2010 23:33
ja ! przepraszam mój błąd za szybko pisałam i nie spojrzałam chciałam 22 a 23 poprawka xd
zobacz komentarz
ja!
poniedziałek 23 sierpień 2010 20:52
droga fanko, Bartek za parę dni kończy 22 lat,a a nie 23!
zobacz komentarz
fanka
poniedziałek 23 sierpień 2010 18:41
osobiście ja Bartka podziwiam również gram na ataku mam taki zasięg jak on chodź jestem dziewczyną mówią że jestem w stylu gry podobna do niego... czytając wypowiedzi niby dziewczyny bartka kumpeli bartka to jest śmieszne równie dobrze ja moge powiedziec ze jestem jego znajomą i bylismy razem na imprezie lecz to nie jest prawda ... pełno na forum jest osób które sie podają za jego dziewczyny kazda chce Go poznać ja również ale dziewczyny marzenia są do spełnienia i prosze nie reagujcie na komentarze typu jestem dziewczyną bartka i jeszcze ma 15 lat bartek ma za pare dni 23 lata ok miłość nie zna wieku ale to jest siatkarz gdzie związał by sie z 15 latką;/
zobacz komentarz
mądra
poniedziałek 23 sierpień 2010 16:18
no to ja też znam bartka:D
zobacz komentarz
Agutek
poniedziałek 23 sierpień 2010 13:35
Justa662
Dziewczyno opanuj się, co jeszcze ma Ci podać ..adres numer telefonu tej dziewczyny?! Będąc na miejscu tej dziewczyny chciałabys, zeby ktoś w necie, nieznajomym wypisywał twoje dane osobowe? Dlaczego sama nie podpisujesz sie imieniem i nazwiskiem?
Dajcie im spokój, dlaczego nie rozumiecie, że nawet osoby sławne chcą mieć trochę prywatności?!
zobacz komentarz
Justa662
poniedziałek 23 sierpień 2010 07:53
Nika Bartek to twój dobry kolega ta na pewno wiesz ile tu ludzi pisze kłamstwa że go zna.Uwierzę ci jak podasz jakiś powód lub coś:)!!!!!! Pozdrawiam:)
zobacz komentarz
Nika
niedziela 22 sierpień 2010 21:59
Bartuś jest świetny ; To mój dobry kolega ;)) Juz nie-dlugo go zobacze ;))
Hura!!!!!!!!!!!!!!
zobacz komentarz
turystka
niedziela 22 sierpień 2010 11:31
omg. :) hehe te forum stało się jedna wielka klótnia :) Wszystkie uwarzamy ze bardztek jest ponetnt i seksowny . i tak nam zostanie chodz kazda chciala bym go poznac ; ) marzenia czasem sie spelniaja :D . pozdrawiam. www.turystka.fbl.pl :-)
zobacz komentarz
Justa662
niedziela 22 sierpień 2010 10:24
Ania a dlaczego ty nie podasz zdjęcia gdzie jesteś ty z Kurkiem???wtedy każdy by ci uwierzył:)
zobacz komentarz
Justa662
niedziela 22 sierpień 2010 10:18
Ej ty kumpela Bartka ja ci nawet wierzę:) ale jak ma na imię i na nazwisko dziewczyna Kurka??? Z góry dzięki za odpowiedź Pozdrawiam
zobacz komentarz
...
sobota 21 sierpień 2010 12:35
buahaha ....buahaha...buahaha... no normalnie nie moge przestać się smiać - szok! fakt faktem co sie naśmiałam to moje.. i ogólnie dołączam się do gratulacji dla B.K. iż ma tk fajną kumpele która mówi o jego prywatnym życiu...ale tak nawiasem ....czy to się pedofilia nie nazywa??!!! xD haha
zobacz komentarz
Daria19_Tcz
środa 18 sierpień 2010 23:35
Ja nie mogę ;o czytam to i nie wierze jakie Wy macie cyrk w głowach... brak słów, aż nie chce mi się tego komentować...

Ale za to muszę napisać ze dziś był dobry meczyk z Brazylijczykami ;DD, oby tak dalej!! Pozdrawiam :-)
zobacz komentarz
gość
środa 18 sierpień 2010 17:03
Ślicznie:) Kocham cię
zobacz komentarz